Klachten of Opmerkingen

Heb je een klacht? Dit vinden we jammer. We doen ons best alles goed te laten verlopen maar ook bij ons gaat er wel eens iets mis. We kunnen je wel beloven dat we er alles aan gaan doen om je klacht goed af te handelen. Voor klachten kun je contact opnemen met ons via [email protected]. Je mag natuurlijk ook een telefoontje onze kant op doen of de chat/whatsapp openen. Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie geven. Indien je als consument niet eens bent met onze oplossing of komen wij er samen niet uit? Dan kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Ook kan je de klacht voorleggen aan Thuiswinkel: voor consumenten kan de klacht worden voorgelegd via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Wij horen graag wat je klacht is en nogmaals, wij gaan ervoor zorgen dat we het netjes oplossen!

 

 

Heb jij een suggestie voor ons? Super, wij willen altijd verbeteren dus we horen graag wat je voor tip hebt. Voel je vrij te bellen, chatten of ons te mailen.

Heb je een vraag? Onze klantenservice staat voor je klaar! Je kunt ons bellen, mailen of een chat/whatsapp openen. Blijf niet met je vraag zitten, onze klantenservice zit er met een reden.

HijsHelden maakt gebruik van een nieuwsbrief, omdat wij jou zoveel mogelijk op de hoogte willen houden over onze nieuwe acties, nieuwe producten of speciale kortingen! Hier is wel een HijsHelden-account voor nodig, zodat wij precies kunnen afstemmen waar jij wel of waar jij niet in bent geïntereseerd. Iedere nieuwsbrief bevat een link waarmee je je kunt afmelden. Jouw e-mailadres wordt alleen met jou toestemming toegevoegd aan de lijst van inschrijvingen.

Nog vragen of gewoon zin om te bellen?

Via onderstaand nummer en e-mailadres kun je onze klantenservice bereiken. Je kunt natuurlijk ook onze chat openen.

 

+31 (0)412 - 782 555 [email protected]